طراحان حراج، برندگان نوبل اقتصاد
بالاخره پس از کش و قوس های بسیار، پاول میلگرام و رابرت ویلسون جایزه نوبل اقتصاد را از آن خود کردند. آنها روی مسئله ای کار کردند که برای همه فروشندگان و خریداران مفید است؛ نظریه حراج
اقتصاددانان با استفاده از تئوری حراج ، سعی میکنند نتایج قوانین مختلف، پیشنهادات و قیمت های نهایی قالب حراج را درک کنند. حراجها به فروش انواع محصولات از جمله هنر ، مواد معدنی و تبلیغات در اینترنت کمک میکند. ویلسون نظریه ای را برای حراج اقلامی با ارزش مشترک ایجاد کرد و توضیح داد که چرا پیشنهاد دهندگان، قیمت را کمتر از ارزش واقعی کالا یا خدمات، اعلام میکنند؛ زیرا از پرداخت بیش از حد میترسند
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
آغاز روند استیضاح وزیر راه؛ 41 نماینده این طرح را امضا کردند
-
پوتین شرط توافق صلح را اعلام کرد/ مذاکرات به بنبست رسید؟
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.