کنفرانس تحقیقات بازاریابی مارکتوی برگزار شد
اولین کنفرانس مارکتوی در روز اول آبان ۱۴۰۲ با حضور بالغ بر ۲۳۰ نفر از مدیران ارشد شرکتها و برندهای مختلف از صنایع کشور در هتل المپیک تهران برگزار شد.

در این کنفرانس که با محوریت تازههای صنعت تحقیقات بازار بود، ۸ سخنرانی توسط مدیران شرکتهای تحقیقات بازار ایراد شده و حضار در فرصت ۴۵ دقیقهای در نظر گرفته شده به تبادل نظر و شبکهسازی پرداختند.
سخنرانیهای کنفرانس که به سبک تد و حداکثر در زمان ۱۵ دقیقه بودند، به جدیدترین متدهای تحقیقات بازاریابی، کاربرد هوش مصنوعی در تحقیقات بازاریابی، نظرسنجی آنلاین، نقش بازرسی در تحقیقات بازاریابی و بررسی اکوسیستم تحقیقات بازار در ایران پرداختند.
مهدی نجاری، علیرضا حاتمیفر، بابک اسماعیلیان، سجاد نوریزاد، یوسف باقریان، هادی ورقایی، سوده حبیبی و رزا مجتهدزاده از جمله سخنرانان این برنامه بودند که به مسائلی همچون هوش مصنوعی، اکوسیستم تحقیقات بازاریابی، پرسشنامه، تجربه کاربری، انگیزههای انسانی و بازرسی در تحقیقات بازاریابی پرداختند.
گروه رسانهای دنیای اقتصاد به عنوان حامی رسانهای کنفرانس مارکتوی، اخبار قبل و بعد از کنفرانس را پوشش داد.
با توجه به استقبال گسترده فعالان صنعت از این کنفرانس، برگزارکنندگان مارکتوی اعلام نمودند که به زودی کنفرانس مارکتوی ۲ با تعداد شرکتکنندگان بیشتر برگزار خواهد شد.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
اولین جزئیات از خسارات زلزله 5 ریشتری رشتخوار/ آمار مصدومان اعلام شد
-
وزیر کار: دهکبندی خانوادهها تغییر میکند/ برای توزیع کالابرگ نیازمند تعریف منابع جدید هستیم
-
اتهام زنی تازه رئیس پنتاگون به ایران
-
ذوق صاحبان دنا و سورن
-
جدیدترین نرخ رهن کامل در تهران؛ از جنوب تا شمال پایتخت چقدر باید پرداخت کرد؟
-
علت به تعویق افتادن مذاکرات ایران و آمریکا مشخص شد
-
درگیری مسلحانه پلیس با زورگیران در نارمک/ ماجرا چه بود؟
-
افتتاح بخش جدید آزادراه تهران-شمال در شهریور ماه
-
سقوط آزاد قیمت طلای جهانی