تصویر آماری توسعه خردهفروشی در جهان
بنا بر گزارش موسسه جهانی کرنی، توسعه اقتصادی و سیاستهای تجاری بزرگترین عوامل در شکلدهی رشد خردهفروشی در بازارهای مصرفی جهان هستند.
بیثباتی ژئوپلیتیکی و افزایش قدرت رقابت محلی و منطقهای در بازارهای نوظهور، خردهفروشان جهانی را وادار به تجدیدنظر در مورد استراتژی کسبوکار خود میکنند.
اعمال سیاستهای مالیاتی مناسب، بهبود دسترسی و مشارکت نیروی کار، همچنین دسترسی به بازارهای آنلاین میتواند در جهت بهبود و کارآیی بازار خردهفروشی کشورها موثر باشد.
در میان ۳۰ کشور مورد بررسی سال ۲۰۱۹، چین با دست یافتن به بالاترین امتیاز، مجددا در رتبه نخست این شاخص و هند در جایگاه دوم قرار گرفته است
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
آغاز روند استیضاح وزیر راه؛ 41 نماینده این طرح را امضا کردند
-
اتهام زنی تازه رئیس پنتاگون به ایران
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.