هدف عربستان از برندسازى فوتبالى
عربستان سعودی مدتی است که با سرمایهگذاری روی فوتبالیستهای بزرگ چون رونالدو و نیمار و قراردادن بستن با این بازیکنان، وجهه دیگری از خود در جهان به نمایش گذاشته است.
حمیدرضا آصفی، دیپلمات پیشین کشورمان درباره اهداف عربستان سعودی گفت:«محمدبن سلمان، بلندپرواز، ماجراجو و غیرمحافظه کار است و با چنین اقداماتی به دنبال یک دیپلماسی ورزشی است.»
وی افزود:« اولویت بنسلمان این است که اسم کشورش به واسطه حضور فوتبالیستهای بزرگ جهان در تیمهای عربستان در جهان مطرح شود. درواقع عربستان با این اقدامات به دنبال توسعه و پیشرفت فوتبالش نیست بلکه میخواهد نام کشور خود را در جهان برجسته کند.»
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
آغاز روند استیضاح وزیر راه؛ 41 نماینده این طرح را امضا کردند
-
معلمان بیشترین سهم را از صندوقهای بازنشستگی دارند
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.