هم قیمت خودرو آزاد شود هم وارداتش
یک تحلیلگر اقتصادی در پاسخ به این سوال که «چرا صنعت خودرو ایران در چند دهه گذشته نتوانسته موفق عمل کند؟» میگوید: رانتها و محدودیتها هم در حوزه واردات و هم در حوزه قیمتگذاری عامل اصلی مشکلات در این صنعت بوده است.
سعید لیلاز راهحل نهایی صنعت خودروسازی کشور را آزادسازی در هر دو حوزه قیمت گذاری و واردات میداند و توضیح میدهد: اگر تمامی رانتها در این حوزه حذف و تمامی محدودیتها برداشته شود به طور قطع شاهد پیشرفت این صنعت خواهیم بود.
نسخه کامل در سایت اکوایران
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
آغاز روند استیضاح وزیر راه؛ 41 نماینده این طرح را امضا کردند
-
پوتین شرط توافق صلح را اعلام کرد/ مذاکرات به بنبست رسید؟
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.