قطعهسازانی که خودروساز شدند
اکوایران: حضور قطعهسازان در ترکیب سهامداری و هیئتمدیره خودروسازان بزرگ کشور همواره یکی از موضوعات جنجالی و مورد بحث در صنعت خودرو بوده است.
به گزارش اکوایران، برخی این مشارکت را عامل اصلی تعارض منافع و بروز مشکلات ساختاری در خودروسازی ایران میدانند و آن را یکی از دلایل عقبماندگی این صنعت معرفی میکنند.
اما آیا این ادعا قابل دفاع است؟ آیا سهامداری قطعهساز در خودروساز، بهجای تسریع پیشرفت، میتواند عامل فساد و ناکارآمدی باشد؟
پاسخ به این سوال میتواند به درک بهتر مشکلات واقعی صنعت خودرو کمک کند.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
مذاکرات هستهای و انفجار در بندر راهبردی نزدیک تنگه هرمز؛ بازی توافق پیچیدهتر میشود؟
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
علت انفجار بندر شهید رجایی مشخص شد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
محکومیت بحرین به پرداخت خسارت به ایران
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.