سود و زیان خودروساز دولتی و خصوصی
خاطرهای که خودروساز دولتی برای ذهن شهروندان ایرانی ساخته، خاطره خوبی نیست. اغلب شهروندان از کیفیت و قیمت محصولات ناراضی هستند و تنها به دلیل محدودیت انتخاب، به سراغ آنها میروند.
اما موازی با دولتیها، گروه دیگری از خودروسازان در حال رشد هستند که به نطر خاطره متفاوتی را در ذهن مشتریانشان ثبت میکنند.
عملکرد این دو گروه نیز از زمین تا آسمان با هم متفاوت است، این را میتوان از دل صورتهای مالی فهمید. خودروساز خصوصی هم مشتری را راضی و هم بهینه تولید کرده، و خودروساز دولتی نه مشتری را راضی کرده نه سرمایه را اقتصادی بکار گرفته.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
سامانه بارشی جدید در راه ایران؛ هشدار سیلاب و تگرگ در چندین استان
-
اولین جزئیات از خسارات زلزله 5 ریشتری رشتخوار/ آمار مصدومان اعلام شد
-
ذوق صاحبان دنا و سورن
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
وزیر کار: دهکبندی خانوادهها تغییر میکند/ برای توزیع کالابرگ نیازمند تعریف منابع جدید هستیم
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
اتهام زنی تازه رئیس پنتاگون به ایران
-
پوتین شرط توافق صلح را اعلام کرد/ مذاکرات به بنبست رسید؟
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.