حساسیت کارخانهها روی بستهبندی مواد غذایی
ایران طی چند سال گذشته در حوزه بسته بندی صنعت غذا رشد قابل توجهی داشته است اما تولیدکنندگان و فعالان این حوزه می گویند سرعت رشد هزینه ها در این صنعت بالاست و همین موضوع فعالیت و خلاقیت در این حوزه را دچار چالش کرده است.
امیررضا ثابت پی مدیر عامل گروه صنایع غذایی نامی نو با تایید این موضوع می گوید: از آنجا که ممکن است رشد هزینه ها روی رشد کیفی بسته بندی اثر منفی بگذارد تولیدکننده احتمالا ترجیح می دهد به جای کاهش کیفیت بسته بندی، قیمت محصول نهایی را افزایش دهد.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
آغاز روند استیضاح وزیر راه؛ 41 نماینده این طرح را امضا کردند
-
معلمان بیشترین سهم را از صندوقهای بازنشستگی دارند
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.