خریداران جدید غذاهای آماده
بررسیها و گزارشهای میدانی نشان میدهد به طور معمول غذاهای سرد و آماده در میان طبقه متوسط پرطرفدار هستند. این در حالی است که در پنج سال اخیر فشارهای اقتصادی وارد شده بر همین گروه درآمدی، بالا بوده است.
آیا فشارهای اقتصادی طبقه متوسط، بر سطح تقاضای این گروه برای خرید غذاهای سرد و آماده اثرگذار بوده است؟
«امیررضا ثابت پی» - مدیرعامل گروه صنایع غذایی نامی نو - میگوید: افزایش هزینههای خانوارهای طبقه متوسط ناشی از نوسانات اقتصادی، سطح تقاضا برای خرید غذاهای سرد و آماده را کاهش داده، اما نکته مهم این است که همین وضعیت اقتصادی باعث شده گروه جدیدی از متقاضیان برای این نوع از غذاها شکل بگیرد.
خریداران جدید غذاهای آماده چه کسانی هستند؟ ثابت پی در این باره توضیح میدهد.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
آغاز روند استیضاح وزیر راه؛ 41 نماینده این طرح را امضا کردند
-
معلمان بیشترین سهم را از صندوقهای بازنشستگی دارند
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.