دعوای اسنپ و چیلوری؛ قضیه چی بود؟
انحصار در اقتصاد ایران خاطرات بدی را برای مردم رقم زده است. مثال پررنگ آن در صنعت خودرو است که حق انتخاب مصرف کننده را به حداقل رسانده است.
با اینحال به نظر می آید انحصار همچون دومینویی به صنایع و خدمات نوظهور در ایران نیز در حال حرکت است.
این قسمت «چراز» به ماجرای دعوای اسنپفود و چیلیوری میپردازد و شرح می دهد که چطور یک بازار انحصاری، بنگاههای کوچک را از زمین بازی حذف می کند و حقوق مصرف کننده را زیر پا می گذارد.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
آغاز روند استیضاح وزیر راه؛ 41 نماینده این طرح را امضا کردند
-
معلمان بیشترین سهم را از صندوقهای بازنشستگی دارند
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.