تولد یک برند جدید در بازار لوازم یدکی
در روز ملی حمایت از مصرفکنندگان، برند موکو بهطور رسمی وارد عرصه لوازم یدکی شد و با این ورود، نخستین نمایشگاه دائمی الکتروموتورها و دیزل ژنراتورهای جمکو نیز در تهران شروع به کار کرد.
محمد جعفر اناری، مدیر عامل شرکت جمکو به اهمیت تولیدات داخلی اشاره کرد و گفت که شرکت جمکو یکی از پیشروان این حوزه است.
همچنین احمد حسینی، رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشینآلات تهران، بر لزوم پیوند میان دانشگاه، صنعت و بازار تأکید کرد و افزود که این ارتباط میتواند منجر به تولید محصولات باکیفیتتر برای بازار داخلی و صادرات شود.
محمودرضا مقدم شاد، مدیرعامل شرکت آرمان سپهر پالیز، چالشهای موجود در این صنعت را برشمرد و بر تأثیر منفی مشکلاتی مانند تخصیص ارز و ناترازی انرژی بر رشد تولید را شرح داد.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
مذاکرات هستهای و انفجار در بندر راهبردی نزدیک تنگه هرمز؛ بازی توافق پیچیدهتر میشود؟
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
علت انفجار بندر شهید رجایی مشخص شد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
محکومیت بحرین به پرداخت خسارت به ایران
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.