60 سال اصرار بر خلاقیت و کیفیت
پاکرخ جان سختی خود را در طول ۶۰ سال در بازار برندها ثابت کرد. برندهایی که مانند جانسختها در بازی مافیا میدرخشند، آنهایی هستند که در چالشها و رقابتها با هوش و استقامت خود ایستادگی میکنند. پاکرخ یکی از این برندهای استثنایی است که در سال ۱۳۴۲ توسط دکتر حمیدی تأسیس شد. از یک لابراتور کوچک با هدف تولید محصولات باکیفیت برای زندگی روزمره ایرانیان آغاز کرد و به یکی از پیشتازان صنعت بهداشتی تبدیل شد.
در جشن ۶۰ سالگی برند پاکرخ، امیرمحمد شاهرضائی، رییس هیئت مدیره شرکت پاکرخ راز ماندگاری این برند را اینگونه بیان کرد که این برند در مسیر پیشرفت خود تمامی عوامل را در نظر گرفته است و خواستار پیشرفت برای همگان بود. همچنین در شرایط مختلف بازار، چه در داخل کشور و چه در خارج کشور توجه به زنجیره کامل تولید تا مصرف را در نظر گرفته است.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
مذاکرات هستهای و انفجار در بندر راهبردی نزدیک تنگه هرمز؛ بازی توافق پیچیدهتر میشود؟
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
علت انفجار بندر شهید رجایی مشخص شد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
محکومیت بحرین به پرداخت خسارت به ایران